Ben kol damarlarimdn anladim hamile olduğumu bilekten dirseğe doğru damarlar daha da belirginleşiyor daha fazla kan akışı sağlandığı için ve oksijenin daha fazla üretilmesi sonucu belirginleşiyor diye biliyorum ve 3. Gebeliğim gerçekten de öyle hep kollarima bakarım o yüzden :)