okuyor Reyhan hanım adatiptan ayrılıp özel muayene acmis. Giden ya da doğum yapan var mı? Bugün bir akrabamız çok övdü. Beyhekime gidiyorum doktorumdan memnunum ama yenidoğan yoğun bakımı olmaması aklımı kurcalıyor. Erken doğum olursa almıyorlarmis.
Nonamesakarya Merhaba ben gidiyorum. Henüz doğum yapmadım ama her konuda kendisinden çok memnunum. Adatıp dan ayrıldı fakat anlaşması var doğumları orada yapıyor.
okuyor Nonamesakarya Muayene olmaniz ortalama ne kadar sürüyor, çok yoğun olup gecistirebiliyor bazıları.
Nonamesakarya okuyor kendi yerine geçtiği için çok daha rahat ilgileniyor. Hastanede yoğun olmasına rağmen tüm sorulara cevap verir minimum 20 dakika ilgilenirdi.