Kucukmucize patilibalik pişik yoksa sürme bence canım.Ben pişik hafif böyle kızarmaya başlayınca sürüyorum
Dilekcnkn patilibalik Ben her altına yaptığında sürüyorum canım 19 günlük olduk çok şükür küçük bile pişik olmadı
patilibalik Kucukmucize Dilekcnkn bende her seferinde sürmeyi düşünüyorum açıkçası bir fikir alayım dedim pişik olmadan sürmek bana daha mantıklı geliyor