Usui canim benim 6 4e kadar dustugunu bilirim. Tuzsuz yiyen biriyim doktorum yemeklerin ustune tuz serpistir ve her gun mutlaka 2 tane sade soda tuket dedi. Suan 37 haftaligim allaha sukurler olsun 1 aydir yok. Ama senin zamanindan 25. Haftama kadar surdu hep oyle dengede tutmaya calistim. Benim bayilmalarim yojtu gozlerim kararim boyle pul pul goruyirdum zaten tansiyonumun dustugunu anliyordum vucudum biranda sicak oluyordu titeemeye basliodum boyle olunca direk uzanip ayakalrimi yuksege dikiyordum. Az gecince direk soguk su yuzume carpiyordum. Belki oyle hissettgm an uzanmaym bulundugum yere comelmeyip ayakta durmaya devam etsem bende bayilirdim. Mutlaka doktoruna soyle belki tahlil falan yapar cunku herkes bir degil