Papatya17 21 haftalık hamileyim yürürken genelde sağ tarafıma ağrı giriyor bazen soluma da giriyor canımı acıtıyor oturunca bir süre geçiyor bunun sebebi nedir acaba bilen var mı normal bir şey mi ?
emfa1803 Papatya17 bende de oluyor 26 haftalık gebeyim biraz yürüyüm sağ tarafım acıyor gibi batıyor gibi oluyor dınlenmeyınce gecmıyor bende soruyum diyordum inşaAllah bilgisi olan aydınlatır bizi
Papatya17 emfa1803 bendede öyle oluyor işte biraz yuriyim hemen ağrı giriyor oturunca hiçbir şey yok 🤣
Piraye2021 emfa1803 ben de 26 haftalığım aynı ağrı bende de oluyor sebebi ne acaba inşallah kötü bir durum değildir
emfa1803 Papatya17 Allah yardımcımız olsun sağlıklı sıhhatli huzurlu kurtulalım hayırlısıyla inşaAllah 🤲🏻☺️
emfa1803 Piraye2021 ilk gebelıgımde hiç böyle bırseyle karsılasmamıstım. O zaman at gibiydim doğurana kadar tez canlıydım hiç bı yerim ağrımazdı ben bunda çok zorlanıyorum sizin ilk gebelık mı