havvataylan Kızlar aile hekimi eşimi aramış yarın gebelik kontrolü var eşinizin demiş. 36. Haftaya girdik. Acaba neye bakacaklar bilgisi olan var mı?
ZeykemKaya havvataylan bende 36 yım banada dedıler tansıyon falan soru sorcak yanı 2 tane ası oldum 2 kere gıttım ben gıdemıcem cunku kalkmam yasak
Carsaflianne Ben bugun kontrol oldum saglik ocaginda 35 haftaligim kan idrar testi yapiliyo kiloya ve tansiyona bakiliyo bu kadar