Merhaba kızlar hamileliğimin başından beri şükür mantar diye birşey yoktu şuan 28 haftalığım 1 haftadır kaşınmam vardı ve beyaz peynirimsi akıntı doktora gittim krem yazdı kullanıyorum bugün duşa girdim vajinamdan yeşilimsi akıntı geldiğini gördüm hemde baya baya fazla başına gelen var mı ?