kadifemsii Elifinannesi11 38. Haftayla beraber hergün öyle hissediyordum ama 40+3 de doğurdum oda kendi isteğiyle olmadı prensesin 😀 tabi belirtileriniz varsa durum değişir
Elifinannesi11 kadifemsii yalancı sancı çekiyorum iki haftadır ara ara bizim ailede erken doğum pek oluomuş daha 31 haftadayız ama sütüm gelmeye başladı bu hafta ondan sonra böyle hissetmeye başladım yani inşallah zamanında gelir
Elifinannesi11 kadifemsii umarım inşallah içeride de pek durası yok gibi sürekli aşağıyı kazıyor gıdıklıyor tırnaklarıyla hissediyorum 🤭 sanki orayı açmaya çalışıyor gibi
kadifemsii Elifinannesi11 sana öyle geliyor 😀😀 bende hep öyle düşünürdüm ama 40+3 te bizim zorumuzla geldi
incimercan kadifemsii sezeryaba mı aldılar, benim de gün geçer diye korkuyorum normal olsun istiyorum 🙏
Elifinannesi11 tgba715 belirli Bi süre sürüyor bebek kasılıyor belime karnıma agrı giriyor ama geçiyor ama bu sıra sık sık olmaya başladı
Derin34-23 Fundabshn Bende 29 haftalığım,yürürken aşağı basınç yapıyor çişim gelmiş gibi hissediyorum,bel ve karın ağrım,vajinal beyaz akıntım var acaba normal mi? Sabah doktora gidicem🤭
kadifemsii Busra_spmz keşke doğursaydım 😀 suni sancı aldım hiç açılmam olmadı sonrasında sezeryan doğum yaptım
Elifinannesi11 Busra_spmz karnına çörek otu yağı sür dairesel hareketlerle benim ebem doğal suni sancı olduğunu demişti bide ahudu yaprağı çayı iç
kadifemsii Busra_spmz 40 hafta olana kadar bekletir muhtemelen doktorunuz 40 haftayı dolduruncada hala sancınız yoksa beraber bi karar alırsınız önce suni denersiniz 🌸 hiç tedirgin olmayın yani
Fundabshn Derin34-23 Çok normal canım ben gece kaç kere kalktığımı bilmiyorum 😊 Bebek büyüdükçe tuvalet arkadaşımız oluyor 😂 Bi sorun olduğunu düşünmüyorum canım benim sakın telaşa kapılma 💕🌸
Elifinannesi11 Derin34-23 tuvalet artık ikinci oda gibi bişey son zamanlar daha çok oluyor gelince tutmak epey zor oluyor
Derin34-23 Fundabshn Ay evet tuvalet,hiç çıkamıyordum ilk üç ay şimdi azaldı gece 3 kez falan gidiyorum😂