https://imgyukle.com/i/kjrzly
Merhabalar 11 haftalık hamileyim doktor 1-2 hafta sonra çağırdı cinsiyet için ama insan sabırsızlanıyor🥰 Sizce kız mı erkek mi? Anlayanlar yorum yaparsa sevinirim❣️ Bizim için sağlıklı olsunda kız erkek hiç önemli değil şimdiden teşekkürler🥰