Sibel2603 yok hiç olmamıştı 9. Haftaya kadar. O gün kahverengi lekelenmeyi görünce muayeneye gittim o şekilde anlaşıldı. Akşamına da kanamaya dönmüştü zaten.. patoloji sonucu da temiz çıktı. Doktor benimkinin düşük olmadığını söyledi. bebeğin geniyle alakalıydı, gelişimi durdu ona düşük diyemeyiz dedi. Pıhtılaşma vs bunlarla bir ilgisi olmadığı için ilaç da kullanmıyorum şuan.