Ramocano 4 haftalık gebeyim beta 848.4 doktor hersey yolunda oldugunu soyledi fakat benim adet olacakmis gibi agrilarim var bazen kanamam var sanip lavoboya gidiyorum ama bir sorun yok bu durumu yasayan varmi arkadaslar
Serifedayan Ramocano beta çok iyi çıkmış canım ağrılarında çok normal yerleşmeye çalıştığı için oluyor bende 7. Haftadayım dediklerini yaşadım ara ara yine devam ediyor kanama olmadığı sürece korkacak birşey yok
maviay246 minikpandammmm kanamam var dememiş canım adet olacak gibi hissediyorum ama bir sorun yok demiş 🤗 kuzum ilk aylarda olur o bebek yerleşiyor iç genişliyor normaldir
Ramocano Cok şükür bakalim yarin tekrar beta vericem umarim hersey yolunda gider dua edin 8 yildir bebek bekliyorum