HavvaGuzey oğlumda 10 hastane çıkısı yaptırmıştım tabi benim oğlan erken geldi 36 haftalık ufacık bişeydi olmadı yaptırdıklarım öyle hatıra olarak kaldı şimdi bebeğe öylesine indirimden yaptırım derken oğluşumada bi tane yaptırdım hatıra kalsınlar 🥰🥰