35SD28 Kızlar şehir hastanesinde ayrıtlı ultrasona girip memnun kaldınız mı? Ne kadar sürede bakıp bilgi veriyor, eşimiz girebiliyor mu ya da video çekmeye izin veriyor mu? 10 kasımda randevum var ona göre gitmeyi düşünüyorum. Yoksa direkt özele gideceğim.
Mehtapca06 35SD28 bu dediklerinizi illaki biri olmayacak hepsini bekliyorsanız özele gidin direk ben orada doğum yaptım daha önce kontrole gittim eşimi hiç bir şekilde yanıma almadılar 😂
Burcu_akbb 35SD28 geçen hafta salı girdim Odaya tek giriyorsunuz 15-20 dk bakılıyor video çekmeniz olmaz Çünkü ekran Dr önünde dikatlice bakıyor sesiz bir ortam Benim dr bayandı Kapalı çok iyi biriydi ama size kim düşer bilemem şans işi
Cokistersengelerbence 35SD28 ben geçen hafta gittim 5-10 dk baktı yolladı 🤣 zaten güvenemeyip önceden yaptırmıştım.
35SD28 Mehtapca06 ben Fatma hanıma muayene oluyordum jinekoloji bölümüne geçmiş. Eşim hastaneden soğudu başka doktorun muayenesinden sonra. Kurallarını biliyorum. Belki ayrıntılı da bir tolerans gösterirler umuduyla 🙈😅 önemli olan gerçekten ayrıntılı anlatarak bakması anlatması…
Mehtapca06 35SD28 ya yok be ayrıca doğum sonrası travma yarattılar bende refakatçi kabul etmediler szaten zor dogumdu dünya dikişle çocuğu silmeden kanlı verdiler kanda kaybettim çocuğu ilkinde nasıl giydirdim hatırlamıyorum bile sağolsun hizmetli bir abla halime acıdı da çocuğun yedek kıyafetle üstünü değişti 😂 yani ben yine doğumu orada yaparım büyük ihtimal ama bu sefer görünüşüne aldanmadan gidip kaderime teslim ölürüm 😂
Seliinnn Bursa devlet hastanesine gittim eşimi almadılar İki dk sürdü sözde ayrıntılı ultrason Ekrana sadece doktor baktı göstermediler Sonra özele gittim en azından ayrıntılı incelediler yarım saat sürdü ekranda bende görebildim az da olsa
35SD28 Seliinnn iyi yapmışsınız. kendi doktorum değişince başka doktor baktı ve bebeği göstermedi aynı şey olur mu diye bizde tereddütteyiz. Ankara dakika çok memnun 2 doktordan ve doğumlardan bakalım ayrıntılı için ne diyecekler.
35SD28 Mehtapca06 o kadar memnun olanlar var sizin şansınıza mı acaba öyle denk geldi. Üzüldüm. Ben Ankara etiketi koydum ama aynı şehirden mi bahsediyorsunuz.
Mehtapca06 Mehmet_Elif06 evet orada doğum yaptım cidden baya kötü geçti pandeminin patlak verdiği dönem dolayisiyla doktorlar iyi ancak hemşireler ve muamele vasatti.
35SD28 Cokistersengelerbence ultrason çok tavsiye etmiyorlar ama bu ayrıntılı sonuçta bilemedim. Yarım saat bakmak mı daha iyi 15 dakika mı ? Şaşırdım doğudan buraya geldik tayinle… güya batı dedik ama doğudan beter çıktı🤦♀️
Cokistersengelerbence 35SD28 yok yaa bakmıyorlar şehir hastanesinde. Ben de özel bir klinikte yaptırdım 1.30 saat baktı doktorum
35SD28 Cokistersengelerbence hiç gitmeyeyim. o zaman özele gideyim en azından eşim de görür ve bşr ultrason görüntümüz okur