Aleynaozkayaa Dün çok kötü kabızlık çektim. 1 saat tuvalette kaldım agladım resmen çok ıkındım son çare lavma yaptım rahatladım ama sonra karnım kasıklarım belim ağrımaya başladı ilk sancı girdi sonra geçmeyen agrılar doktora gittim nst ye baglanacagım sırada agrılarım geçti ve iki saat sonra tekrar başladı doğal olarak da nst de sancı çıkmadı doktorum da eve gönderdi😔 hala agrım var bir gün oldu geçmedi sancı mı desem agrı mı desem😔 bide tuhaf bişey daha var gögüsümün ucu buruşuyor büzüşüyor eve içe çekiliyor agrım geldiğinde semsert oluyo sonra gevşiyo. 34+1 haftalıgız ne yapsam bilmiyorum akıl verin😢
eCeCik Aleynaozkayaa post üste çıksın diye yazıyorum 27. Haftadayım bilgim yok allah sana şifa versin canım♥️
[silindi] Aleynaozkayaa nst’de sancın olsa çıkardı. O senin ağrınla alakalı değil. Benim hiç ağrım yoktu hissettiğim ama nst’de sancılar vardı. Psikolojiktir rahatlat kendini ılık duş al yat uyu eğer geçmezse doktora tekrar gidersin
deletedmom6295 Aleynaozkayaa tam laf sayacaktım ki postun içeriğini okudum😊 benim de bilgim yok ama sizin için dua edebilirim🙏🏻 vaktinde sağlıcakla gelsin yavrunuz
PnRTurK53 Ruken1234 bende aynı şeyi düşündüm post üstte kalsın bakalım 😅 kabızlık bile kaynanadan bilinir oldu pes anam pess
Aleynaozkayaa Ruken1234 kimse bakmayınca kaynana başkıgına herkes giriyor belki başına gelen olmuştur diye böyle deniyim dedim
Caglasmsk Aleynaozkayaa ya yine buna yorum yapicam😂 arkadas kaynanayla ne alaka. Postuna bi cok kisi bakiyodur ama fikri olmayan ne yazsin allah askina. Bi birakin su kaynanalari😂😂
Aleynaozkayaa deletedmom6295 amin allah razı olsun. Hepimizin yavrusuna allah Sağlık sıhat versin. İnsan bu son zamanlarda en ufak şeyi kafaya takıyor😢
Duygu07 Aleynaozkayaa Aleynaozkayaa canım ben kabızlık için sabah aç karnına iki tane incir yiyorum çok iyi geliyor dene istersen.