PoyEzMu Mineeee o durum bendede var ailem Muğlada ben İstanbulda İstanbula gelin geldim ama şu sıralar çok özlüyorum
OlgaArslan Mineeee benim annemde Bodrumda yaşıyor ben Ankarada ama yarın kavuşuyoruz inşallah bebiş doğana kadar kalacakmış biraz sıkıntılı hamilelik geçirdiğim için. İnşallah siz de kavuşursunuz 🙏
Mineeee Çok uzak değiliz 1 saatlik yol ama çok özlüyorum ya ağlıyorum annemde annem diye hormonlarla alakalı diyolar çok şükğr hayatta sesini duyuyorum gidiyorum ediyorum ama sanki küçük çocuk gibiyim.s