Yani benim o haftada 3200 falandı sanırım ama benim 4 kg doğdu ama bana çok düşük gelmedi cinsiyeti kızsa hele normal zaten 200/300 gram daha alsa ideal olur hiç moralini bozma millet 800 gram bebeğini tosbilik hale getiriyor hele sağlıkla kucağına aldın mı hepsi geçecek 🌺