Piraye2021 Kızlar bugün sabahtan beri bebek hareketleri hissetmedim hiç bekliyorum tık yok normal mi ?
Deletedmom_33 Piraye2021 tatlı şeyler yeyip.solunuza yatmayı deneyin. Yine yoksa bir doktora görünmeniz de fayda var. Bende 24+1 im ama hiç hareket etmediği olmadı en fazla 2 saat dışında
Oznur-1209 Piraye2021 bende de olmustu 26. Haftada bebekler uykuda oluyomuş genelde ama uzun sürerse gidip gösterin
Bebegimveben0811- Piraye2021 ben de aynı muz yedim kefir içtim nutella yedim ama hala tık yok valahi moralim bozuluyo
Busra2013 Gullar-97 ınsallah normaldır urispi kız benı hergun baska sekılde korkutuo hergun bır hareket etsen cokmu sey ıstıoz sankı
Ser_ Busra2013 benimkide 24 haftalık sabahtan beri hareket etmedi hiç bende korkuyorum inşallah hareket eder yaaa
Busra2013 Ser_ benımkı 21 de oyle oldu hareket etmedı hıc kac hun acıle hıttım kadın normal daha kucık dedı ve stres yaptıgın ıcın kafan hep orda oldugu ıcın harekt etsede hıssetmezsın dedı
Ser_ Busra2013 yaaa doğru aslındaa gece 1 gibi de çok hareketliydi aslında bugün olmayınca insan bi ürküyor 😩
Busra2013 Ser_ uyuyodur bı aksama kdr bekleyelım bakalım tatlı bıseyler ye sola yat ınsallah kıbırdar