Kızlar Karadenizliyim. Ailemde genelde sebze ağırlıklı hafif yemekler yapılırdı. Et pek sevmezdik, ağır gelirdi. Genelde tavuk eti , köfte nadiren de kavurma yapardık. Kırmızı eti pek sevmezdim hala öyleyim ama eşim eti çok seviyor. Akşama et kavurma yapmak istiyorum nasıl yapabilirim ya hiç bilmiyorum sırf eşim için yapacağım. Duruma bi el atsanız 😵💫😂 Kavurmayı lokum gibi nasıl güzel yapabilirim ?