Sedamamiasya Bi cok kişi bilir önce erkek demislerdi sonra kız olabilir falan dün gittik kızmış🙈Sağlıkla gelsin😊hislerim şòyleydi buda erkek olursa artik yeter ikisini tatmis olurum ama kız olursa kızıma arkadaş olur diye düsündüm hep.☺
gamzosgamzos Sedamamiasya ayyy benimde 22 aylık kızım var en buyuk hayalim bir kızımın daha olmasıydı çok şükür Rabbime salı gunu bir kızımın daha olacağını ogrendim saglikla kavusalim yavrularımıza inşaAllah 🙏
Tugce_rarslan4 Sedamamiasya Kız olunca da yeterli olur bence illa erkek aramaya gerek yok diye düşünüyorum 🥰 benimde bir kızım ikinci belli değil ama kızdan yanayım🧚♀️
Aselinkooo Hayırlı olsun canım ultrason görüntüsü varmı 12.13 haftalıkken ki duruş şeklini merak ediyorum 😊 Benimde 1 kızım var bu bebeğim daha bilmiyorum gönlüm 2 meyveden tatmaktan yana. Kız da olursa arkadaş olur Baş göz üstüne 😍
yavuzhan1707 Sedamamiasya bende merak ettim gogle İmg yükle yazın o siteye Girin yüklemeye başla var orda seçin resminizi seçtikten sonra biraz altta kopyala yapıştır var ordan buraya kopyala yapıştır yapınca oldu umarım karışık anlatmamisimdir