Cinarinannesi çok haklısınız vallaha işte bazı doktorlar böyle adamı deli ediyor doktorunuz ilgisizse bence değiştirin ben 4doktor değiştirdim sadece 2 sinden memnundum Bi tanesine randevu zor buluyorum diye gitmiyorum diğeriyle kanka gibiyiz resmen doktor çok önemli ya herşeyi sorabilmeli insan