AdaninAnnesi bende aylardir kullanıyorum doğuma kadar da kullanmam gerekiyormus baslarda ekmege damlatip yiyordum sıkıldım artik normal kasiga damlatip yiyorum eczanelerde de yogurta damlatabilirsin ya da salataya koyabilirsin demisti yag niyetine geciyormus demişti