momsturk ben normal covid sanıyordum 2 gün yattı. Hemşire ile konulurken dedim delta olsam kurtulamazdım demekki çok agır miş hemşirede abla senin delta dedi şok oldum, yani dosyada yazıyor muş delta diye valla haöd olsun Rabbime yasıyorum evlatlarım var ama ölüm gibi bişey geçmiyor 🥺