Bende 33+4 kızlar sırt agrısı kasıklara vuran bir sızlama yaşadım gittim nst sancı felan çıkmadı ultrasonda da herşey normaldi geçmişti bugün yine bel agrısı böyle adet sancısı gibi hafif birşeyler oluyor biz nerden anlayacağız hem bu haftalarda agrı olur diyorlar sonra mutlaka gelin bakalım diyorlar olabilir mi ağrı olamaz mı