Selaam güzel anneler, 33 haftamdayım hastane cantası için eksiklerimi tamamlamaya calısıyorum, normal doğum olursa aralık sonu görünüyoe doğumum sezeryanda olsam neticede kış. Neyse aldığım pijamalar öyle cok kalın değil üzerine yelek gerekiyor ama hep anane yeleği 😂 siz ne aldınız ne giyiceksiniz? İllaki soğuk olucaktır