kayramom1 çam sakurada şehir hastanesinde doğum yaptım 2 ay önce kaldığım oda tek kişilikti ama 2kisilik odalar da vardı şansıniza ne çıkarsa ama şey de olabiliyo 2 kişilik oda ama hasta olmuyo tek duruyosunuz yeni hasta gelince yanınıza yatış yapıyorlar