bebeklibirisi Haftadayım sürekli yatıyorum ayağa kalktığım gibi bulantı başlıyor şurda birkaç gündür de tansiyonum düşüyor sanırım bayılacak gibi hissediyorum soğuk soğuk terliyorum daha çok midem bulanıyor. Belim ve yan taraflarımda da aşırı bir ağrı var normal mi bunlar artık endişelenmeye başladım sürekli yatağa bağlı oldum çünkü bir yemek yemek ve tuvalet için kalkıyorum riskli bir hamileliğim yok ama acaba birşey mi oldu diye geçiyor sürekli içimden dün biraz da grip oldum sanırım o da mı tetikliyor bilmiyorum Allah rızası için böyle olan var mı ben mi anormalim
alparslanannesii1661 bebeklibirisi bende böyle oldum 14 e kadar ara ara acile gidip serum yemistim iyi geldi sizde gidebilirsiniz