Bugün tam 35 hafta oldu. Hafta başından beri kasık ağrım var sanki regl olacağım gibi, bebek çok hareketli, genelde yukarı bölgelerde ve sağ tarafımda toplanıyor. Sancı bi gelince saatlerce geçmiyor, baştan beri her şey çok normaldi, hiç kanamam falan olmadı, hala da yok. Bu sancı normal mi onu anlamadım ama 🤷🏻♀️