Kan sulandirici kullaniyor musunuz?? Ben 8haftadayim nerdeyse basindan beri bi kirmizi bi kahverengi lekelenme hatta kanama oldu. Bebegin yanlarinda kanama alani oluşmuş ve ciddi dusuk riskin var dedi doktor hic kalkmiyorum hala yatmaya devam peceteye kahverengi geliyor ama hersey suan iyi ilerliyor. Kalp atisini duyduk. Kan sulandirici kullaniyordum onu biraktirdi doktorum. Sizde surekli yatin bisey olmucaktir insallah 🤲🏻