Kızlar 19 haftalığım normalde hep tansiyonum düşüktür 95 10 6 gibi bi damarımda darlık var doktor çok hamur be tuzlu şeyler tüketme dedi sabah pastane poğaçası bi tane bi tanede simit yedim sınra biraz başım ağrır gibi oldu bide çarpıntım oldu tansiyonumu ölçtüm 12 7 8 e yakındı bide nabzım 110 çıktı sziice yüksek mi az önce yine baktım 11 olmuş ama korktum ya hiç 12 çıkmamıştı acaba hamur öu yaptı bide zeytin yemiştim 🥺