Busr4 Sema2001 Ben kantaron yağı kullanıyorum şu an için çatlağım yok inşallah da olmaz 😁 31 haftalık hamileyim 🌸
Sehnur Sema2001 ne kullanırsan kullan vücudun çatlamaya elverişliyse çatlıyorsun 😊 ailen de var mı çatlayan
Nuray051988 Busr4 bende clife beauyt dogal krem kullanıyorum hala fakat 35inci haftada çatladımı farkettım çocuk büyüyor çünkü karnımda küçük kaçışım olmadı maalesef 🥺
Eslihannnnn Busr4 33e kadar sıfır gelip 33 te bı başladı şuan korkunç durumdayım puppp oldum o derece
SuperrMomm minnakanneeee Çok öneriyorlar bende kullanıyordum kokusunu tiksindim 😢 her şeyin kokusunu tiksindim zaten ne yapıcam bilmiyorum 😬
HappyMom Buradan inceleyebilir annelerimiz😍 https://ty.gl/bhwztvmv43 https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/catlak-Kremi-Yagi-k-ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&utm_medium=ios_collection_free&adjust_creative=ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24&utm_term=ededb98b-391c-4ec7-9687-e99f5a27bc24&adjust_adgroup=64983354&utm_campaign=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&utm_source=collection
Erdemir93 Sehnur ben buna ne yazık ki katılmıyorum çevremde annesinde olup kendi çatlamayan çok insan var. O yüzden annem çatladı ben de çatlarım diye olumsuz düşünmeyin kremleri asla ihmal etmeyin bol bol yağlanın 🙏
_bus Malesef bende de yoktu bebek yagı vazelim kremler sürdüm 30.haftaya girince bir baktımki alt karında çatlaklar çıkmış😭
Sedanurce _bus aynı şekilde benimde 32. Haftadan sonra alt karında çatlaklarım oluşmuş hamileliğin başından beri lierac krem kullanmama rağmen olucaksa oluyor gerçekten🤦🏽♀️
Laleozkan_09 lentil kıllanma varsa vücutta vazelin daha da kalınlaştırıyormuş kılları. Bebek yağı kullanın diyorlar genelde. Bende 30. Haftadayım şükrüler olsun hiç çatlağım olmadı
Melos1 Sema2001 valla bu çatlak meselesi bünye ile alakalı bence bildiğimiz bebe yağı kullanıyorum 33. Haftalığım Maşallah 🧿 nazar etmeyim çatlağım yok aklıma gelirse sürüyorum😂 ama zayıfladığmda kalan çatlaklarım var tabi
matruska Bio oil kullanıyorum hem sabah hem akşam. 32 ye girdik şükür henüz yok . 4. aydan beri düzenli kullanıyorum 200ml şişe hala bitmedi
Sehnur Sema2001 benim annemde ablamda olmadı çatlak zeytinyağı sür dediler alerji yaptı normal nemlendirici kullandım bende de olmadı çok şükür 🙏🏼
Gunesim1 Sema2001 ne kullanırsanız kullanın bol su içmeden hepsi faso fiso bence. Ben bol su içiyorum şafak 16, 20 kiloya yakın da kilo aldım tek çatlağım olmadı çok şükür 😊