Merhabalaf arkadaslar ☺ Oglusumla 19+6 olduk . Artık alısverise baslamak icin sabırsızlanıyorum . Simdilik aldıklarm ;
• 2 adet 5'li hastane cıkısı
• 7 adet cıtcıtlı zıbın
• Battaniye ve müslin
• 3 adet bebe önlüğü
• 7 - 8 cift corap
• 1 adet alt üst takım
• 1 adet pijama takımı
Sizce bunlara neler eklemeliyim ? 10'lu hastane cikisimizi ve agiz mendillerimizi , puset ortumuzu anneannemiz yaptı ☺