Saadet14 Didemf Bende cok pismanim canim biliyor musun yastiga bu kilifi gecirip yollamislar yikiyim dedim acar acmaz elyaflar cikti karsima Madrebebek ten aldim cok pişmanım 90 tl ye
rgk Didemf valla ben de burdan birinin tavsiyesi ile yaptırdım ve hiç de güzel gelmedi. aynı şekilde pişmanım.
Nurklc38 Didemf Benim ki de nakışlı ama gayet özenle dikmişler herşeyini yıkadım hiç bir bozulma olmadı.
Didemf ZZeynepP1903 90 TL verdim yastığa sanki hastane çıkışı aldım diye hediye yolladılar kumaş olarak güzel ama nakış çok özensiz ve kılıfı çıkmıyor yastığın nasıl yıkıcam bunu ben
Fundabshn Gerçekten asla özenilmemiş, hangi sayfada yaptırdınız canım bizde bilelimde ona göre oraya adım atmayalım ayıp yani bu kadar özensiz bi çalışma olamaz verilen paraya yazık 😞
Didemf Fundabshn minikonsept sayfanın adı kızlar kumaş olarak kaliteli güzel ama nakışlar çok özensiz gerçekten yastık kılıfıda çıkmıyor
ikiprensesannesiii Didemf ben de oradan ilk bebeğime yaptırmıştım memnun kaldım valla şimdi 2.gebeliğim yine oradan sipriş ettim. Ama yastık yaptırmadım ben tek 10 lu hastane çıkışı yaptırdım
Fundabshn Saadet14 Bende madre bebekten yaptırdım ama çok memnun kaldım canım gerçi benimki yastıksız normal 10lu set yaptırdım daha sonrasında lohusa takımlarımı da ordan aldım gayet memnun kaldım yani 😊🌸
Saadet14 Fundabshn Ben bi tek yastigindan memnun degilim yikamak icin acmaya çalıştım elyaflar fermuara sksmis insan bi yastik ici koruyucu bisi yapar elyaf için. Dusun elyaflari bosaltip yastik yüzünü yikayip elyaflari geri doldurcam boyle bisi olabilir mi ya yazik aldiklari paraya
Fundabshn Saadet14 Valla ayıp etmişler yani siz yastık içine koyup o şekilde yerleştirn bence tekrardan 💕