Merhaba kızlar 1 kasımda muayene için hastaneye gittim nstde çok sancı çıktı sonrasında altttan muayene oldum 4 cm açıklığım vardı doktorum direk yatış verdi tabi beni aldı bir korku ağlamaktan canım çıktı panik atak ve anksiyetem vardı hamile kaldığım günden beri hep ağladım nasıl yapcam nasıl dogurcam çok güçsüz bir insanım en ufak şeyde yıkılır günlerce ağlarım aylarca uyuyamamıstım korkudan benim kadar korkan hiç bi Kadın yoktur bence korkularımı kelimelere dökemiyorum maalesef 😀 neyse gelelim doğum anına ☺️ Hazırladılar beni indik ameliyathaneye spinal mi olacak genel mi hala karar verememiştim doktorlar beni görünce bu asla spinal yapamaz dedi ne kadar korkak bir insan olduğumu anında anladılar 😀 ve genel anesteziyle oldu. Uyandığımda agrım yoktu gayet normal uyandım bebeğimi emzirdim aradan 5 6 saat geçti ilk yürüyüş için kalktım sadece yataktan kalkmak acı veriyor oda anlık yani adet sancısı gibi kalktığın an geciyor ayağa ilk kalkış için o kadar abartı şeyler okumuştum ki çok korkarak kalktım ama inanın o kadar abartılmış ki sinek ısırığı 😀 sonra gece karnım da yanma gibi acı oldu igne yaptılar geçti 😀 karna bastırma olayı iki kere oldu oda sinek ısırığı 😀😀 sezeryandan korkmayın yemin ederim çıktıktan sonra diyorsunuz ki kendime yazık etmişim o kadar ağladım üzüldüm asla değmezmiş diyorsunuz keyfini çıkarın korkulacak hiç bir sey yok. Bebeğim durmadığı için saçma sapan karman çorman anlatmış olabilirim kızlar kusura bakmayın sorularınızı cevaplayabilirim 😊