ErvAli Arkadaslar 33 hafta 3.gunluk hamileyim bebegimin kafasi 35 hafta 4 gunluk çıkıyor boyle sorun yasayan oldumu kafa büyüklüğü tehlikelimi?
Cansusn ErvAli merhaba, Ben de 36+5 haftalik hamileyim. Benim bebegim de ayni sekilde kafa hep onde gidiyor. Doktor sorun yok dedi. Ayrica bebisler buyudukce ölcmek zor ve yaniltici oluyormus. Olculere cok takilmamak lazim artik.
Sibelselim ErvAli benim bebeğinin de kafasi 3 hafta öndeydi sorun olmuyo sadece sezeryan oalabilirsin ben sezeryan oldum
Albatros35 ErvAli kuzenimin bebeğinin de kafa önden gidiyordu normal bi bebek olarak doğdu doktor sadece normal doğum yapamazsın sıkıntılı olur dedi.