Annesinindatlusu Merhaba gebelik döneminde yapılan tetanoz aşılarını oldunuz mu nasıl ilerlediniz 21.haftamdayım sağlık ocaklarından bir kere olsun aranmadım sizde bu süreç nasıl ilerledi yardımlarınızı bekliyorum ☺️
GoncaClk Annesinindatlusu Beni 14. Haftada falan aradılar 20. Haftanda gel tetanoz aşısı yapicaz dediler hemde genel tahlil vs. Bende o dönem biontech oldum sonra izne çıktık memlekete geldik yine aradılar asiniz vardı diye bende memlekette sağlık ocağına gittim hem asi oldum hem kan verdim tartıldım bebeğin kalp atışını dinledik bu şekilde oldu ☺️
Mrv1007 Annesinindatlusu devlet ilk doz için 16. Haftadan itibaren tanımlıyormuş sisteme, ben 18. Haftamda ilk dozu oldum, bir ay sonrasına da ikinci doz için randevu verdiler.
Annesinindatlusu GoncaClk teşekkür ederim bilgi için peki tetanoz aşısı kaç doz oluyor beni hiç aramamaları garip oldu
GoncaClk Annesinindatlusu evet aramaları gerekirdi beni bı kaç defa aradılar. Olmazsa siz arayıp sorun bi. İkinci dozu var da üçüncü dogumdan sonra mı onu tam blmiyorum canım ama bildiğim iki doz
Annesinindatlusu GoncaClk bilgi için teşekkür ederim kızlar doktorumla görüştüm gecen yıl tetenoz aşısı olmustum onun yeterli olduğunu iletti tekrr olmayacagım yani