Mylittlebabyyyy Ya bana izleme demelerine rağmen maalesef doğum videoları izledim belden yapılan igne normal doğum sezeryan vs şimdi de ağlıyorum ya çok korkuyorum doğum yapmış annelerimiz bizi biraz aydınlatabilir mi hani belki korkularım diner 😔
Nnurdan Mylittlebabyyyy kafanda kurgulama cnm o an ALLAH sana öyle bir güç veriyorki sadece bebeğine odaklan ve bi benmiyim doğum yapan şuan benimle doğum yapan binlerce kadın var RABBİM e şükür bu duyguları tadıyorum diye şükürler et pozitif düşün ve o doğum sonrası huzurun mutluluğun rahatlamanın tarifi yok ve oan bidaha doğum yapana kadar gelmiyor şuanının olmak üzere her anın tadını çıkar bence
Sude-96 Mylittlebabyyyy benim gibi korkan bir tane daha Ben artık korkuma gülmeye başladım ya boşver en fazla ne olacak 😂
Sblatc Mylittlebabyyyy bende öyleyim en son 20 li lik dişimi çektirmeden önce videoları izleyip gittim doktor iğne yapınca başım dönmeye falan başladı ben hep böyleyim bi de. Şimdi de doğum videoları izlemeden duramıyorum bazen iyi oluyo aslında bazen korkuyorum. En fazla ne kadar acıyabilir tahmin etmeye çalışıyorum😅 ama bütün kadınlar bi şekilde dopuyo kendimi öyle rahatlatmaya çalışıyorum
Miros Mylittlebabyyyy bak simdi burda 100 kiside yorum yapsa kimisinin zor kimisinin ki prensesler gibi gecmistir hicbirseyi kafana takma he birde ikinci dogumum olucak allahin izniyle yakinda hic o videolardaki gibi korkulucak birsey yok
Mylittlebabyyyy Nnurdan Cok teşekkür ederim canım birden video izleyince strese girmiştim haklısın aslında teşekkür ederim 🥰
erdem_agah Mylittlebabyyyy ben de dokuz ay boyunca izledim. Bu hamileligimde izlemiyorum çünkü ne yasayacagimi biliyorum. Ama o videolari izlemek bana şöyle iyi geliyordu tüm kadinlar doguruyor çatır çatır bende yaparım deyip kendimi gaza getiriyordum. acıya asla dayanamam ama o videolar benim açıkçası kendime guvenmemi sagladi. Sonuçta ilk bebek de olsa ikinci de olsa kilolu ya da zayıf da olsa acı eşiği az ya da yuksek olsa da her anne o anı yaşıyor ve bir anda atlatiyor. Kendinize inanın. Ben yaptıysam herkes yapar 😁😁😁
erdem_agah Eymen_Enis_Ser ben 15 haftaligim. İlkinde de bunda da dogum korkum yok. Şükür ilki zor olmadı. O yüzden sanırım bunda da korkmuyorum. sizin ilk cocukmu
erdem_agah Eymen_Enis_Ser Allah kolaylık versin. Bazen sezeryan olanlar normal olandan çabuk ayaklaniyor. Umarim sizin de öyle olur 🙏