Clkha Esengultolga Bazen hiç bişi yemiyorum. Bazende önceki gunden kalan yemek . Bazende meyve yoğurt . 3 ana öğün için zorlamaya gerek yok🤭
Asyaveannesi36 Esengultolga öğle yemeği değilde ara öğün gibi yiyorum ben yoğurt meyve karışımı yapıyorum zaten eşim 5de geliyor ozaman da yemek yiyorum
Happy_001 Esengultolga oyle dikkat etmiyorum ne bulursam onu yiyorum bu aralarda gec kalkıyorum 2 ogun oluyo bı ayım kaldı artık saldım zaten v çok yemek yiyesim gelmıyo
Kizannesi92 Esengultolga Ayri bir öğle yemeği yok dokuz aydır sabah öyle ikindi akşam yatsı her dakika yiyorum 😁