Elfoz Kzlar bugn 7+1 de ultrasona girdim doktor kese var ama kalp atisi yok haftaya tekrar gel vs dedi sıkntli vs olabilir dedi asistan doktordu sizde de oyle oldumu korkmali miyim sizce
Merve_0109 Elfoz 10 hafatya kadar yolu var başka doktora da gidin derim ben hemen kürtaj vs olmayın geç dolenme ola bilir
Aaysn Elfoz çok zor bi durum daha 1 ay ince yaşadım umarım sen gülerek sevinçle çıkarsın doktorun odasından canım benim iyi düşün iyi olsun
mihraveannesi Bende ilk gittiğimde zayıf demişti haftaya bi daha gel netleşir demişti öyle de oldu siz de duyarsınız insaAllah🤲💚
yavuzhan1707 Elfoz duydunuzmu acaba kalp atışını forumda arıyordum aynı durumda bi arkadaşım var duramamış 7. Haftada