Gizes ilk doğumum spinal sezaryendi çok rahat geçti 2.doğumumda spinal olcak. Sonrasında bel ve baş ağrısı yaşamadım çok şükür uyuşukluğum geçtiğinde direk ayağa kalktım ve çok yürüdüm ne kadar yürürseniz o kadar çabuk toparlanıyorsunuz. Genel anlamda da 1 haftada normal hayatıma döndüm ilk 3 gün yalan yok sezaryen yerimde ağrılar oldu özellikle yataktan kalkerken öksürüp hapşırınca ve gülünce genel anlamda benim için herşey çok güzel geçti darısı başınıza inşallah ☺️