Kızlar 29+3 um idrarda protein ve yüksek tansiyon var 3 haftadır kardiyoloji ve gebe izlemin takibindeyim bugün kardiyolohi doktorum 2 hafta daha bekleyelim 16 kasima gun verdi eğer tansiyonda düzelme olmaz ise doğumu planliycaz çok korkuyorum doğrusu günde 4de alfamet arada 1 defa adalt yazdı 3 ten 5 e cıktı tansiyon ilacım inşallah duzelir 31 32 . Haftada doğumda ne kadar kuvezde kalır bebeğim