baby74.
Zamanı geldiğinde olacak zaten. Ama sen çok fazla belirti arıyorsun. Belirti ararsan illa ki bulursun canım benim. Kendini strese sokuyorsun bu şekilde yaparak. Olacağı varsa da olmayacak.
Başka şeylerle ilgilen kafanı dağıtmaya çalış.
İnan en beklemediğin kesin olmaz dediğin zamanda bi bakmışsın hamilesin. 🌿