Gebebirii Herkese selaammm 💐 Bebisler kaç haftalık kaç kilo oldular gelişi mi önde olan var mı ? Gelişimi önde demek erken gelicek demek mi oluyor?
MslAknn Gebebirii en son 24 te gıtım 700 graödı yaklasık 28 hafta oldum bende meraktaym salı gunu gıdıcem 🙈😍
Gebebirii 12mommy tabi her dönemde ogrenebilirsin ultrason resminde ki terimlerden de bakabilirsin yazmıştır
GoncaClk Gebebirii 22. Haftada detaylı ultrasona gittik 640 gram dedi doktor iki hafta falan önden gidiyor dedi hatta doğum konusunu sorduk etkileyebilir bu şekilde devam ederse dedi ama bilmiyorum tabi ☺️
Kusciviltisi Gebebirii gelişimi önde olunca erken gelmiyor öndeydi ama 40+0 olduk gelemedi şuan gününde 3511 gram
Gebebirii yasolinn 34 haftalıkken 2650 ydi doktorum bir hafta önde dedi 36 da 3 kilo oldu hâlâ bir hafta öndeymis gelişimi normal doğum yapamiyabilirsin dedi 🤦🤷
Yaz0808 Gebebirii suan 32 haftalık 29 haftalikken 1450 diye hatirliyorum🥰 Gelişimi önde demek o demek mi onuda bilmiyorum