dakpinar- Kızlar ben sabah açken kan verdim sonra yemek yedim 1 saat sonra tekrar kan verdim şimdi sonuçlarım çıkmış . Açlık olması gereken 74-106 benimki 78 normal yazıyor fakat tokluk olması gereken yine 74-106 iken benimki 166 çıkmış 🥺 şekerim mi var yani bebeğe bana zarar verir mi lütfen bilgi verir misiniz ? Hıc bır bılgım yok .
Asiyes dakpinar- tokluk 140 a kadar normal 1. Saate fakat 2. Saate 120 e kadar normal diye biliyorum ne yediniz peki çıkarıcak birşey mi yediniz bende de var gebelik şekeri
nevarneyokk dakpinar- Ahahah dilber ya 😂 Benim açlık 84 /1. Saatim 132 /2. saatim 112çıkmıştı bir sorun yok dediler hatta hemşire düşük bile demişti
dakpinar- Asiyes kuzum 11 de yedim 12:10 geçe kan verdim . Yumurta , peynir , domates , zeytin azcık reçel yedim bir de yoğurt 😀🥺 ya acaba reçelden mi oldu . ?
Feyzabeyoglu Benim açlık şekerim 97 çıkmıştı Tokluk 1 saat sonrası 126 çıkmıştı Tokluk şeker normal değer aralığı farklı olmalı Dediğiniz gibi değil diye biliyorum
dakpinar- denizin_annesii yok canım , kan vererek açlık tokluk bakalım demıstı doktorum ben şeker yükleme yi unutmuştum zamanı gecmıstı 🥺
Asiyes dakpinar- yavrum reçel yapar bende şeker hastayım az ucundan dokunsam uçuyor yediklerin normal çünkğ benimde normal kahvaltım bu ve ekmek beyaz yeme eğer yediysen ayrıca 2 dilimi aştıysan da yükselmiş olabilir evet 166 bi tık fazla
dakpinar- nevarneyokk kuzum kırmızı ile yazıyor e nabızda referans dışı olarak gözlüyor ya o yüzden 🥺
Oznur-1209 Arkadaşlar benm şekerim yoktu şeker yüklemesi yapmadım fakat 2 gün önce doktor ultrasondan bakıp muhtemelen şeker var ve bebeğide etkilemiş olabilr dedi bu durumu yaşayan varmı bebeğin karın çevresi büyük denildi 1 hafta sabah akşam aç tok kan şeker ölçüm yapılıp tekrar gidicem