acabakim greybrde suni sancı beni çok zorlamıştı. Rabbim hissettirmeden kolayca ve sağlıkla kavuştursun inşallah
Nuraaannnonusss 44474447 benimde 39+2 😬 adet ağrısı gibi belim ve özel bölgem ağrıyor 😒 ama hep var gibi durup başlaması mi lazım 5 dk da bı 😬
Dlrasntr greybrde ay ne güzel 🥺gözünüz Aydın rabbim analı babalı büyütsün inşallah canım🤍 sancı sürecin nasıldı?