Kubraalisoy 2 sene komple lazere gittim düğüne bir hafta kala son seans yapıldı. 2 senedir tek tük çıkıyordu. Hamile kaldım göbeğime bakma istemedim o kadar çok çıktı ki. Normal de ağdaya gidersin uzun bir süre seni götürür dimi yok sanki jilet ile almışım gibi çıkıyordu. Gebeliğin son 3 ayında inanır mısın o kadar az çıkıyor ki. Herkes göbeğini alma doğumdan sonra dökülür dedi şuan 36+3 dökülüyor. Bekle sakın elleme