Buseali7 Kızlar 19 haftalık hamileyim bugün duşta farkkettim vajna girişinin orda sarkık et parçası gibi birşey oluşmuş korktum öyle birşey yoktu bende normalmi sıktım acı vs bişey de hissetmedim
Aysezey Buseali7 Biri daha yazmştı burda bunu. Doktoruna sormuş baskıdan dolayı pluşan bişey demişer. Sanırm sorun yaratan bişy değilmş ama senınki nasıl şmdi tam olarak bilemediğimzden yinede kontrolünde doktora sor bnce
Minisi Buseali7 önceden septalı kızlık zarına sahip olabilir misin? Bnm öyleydi, evlendiğimde koptu ikiye ayrıldı alt ve üstte dediğin gibi iki et parçası var, ebeler ve doktorlar doğuma yakın bakarız ama bir sorun teşkil etmez dedi
Sblatc Buseali7 doktorlar bile görmeden bi tanı koyamaz en doğrusu doktora göstermek olur. Burda kafanızı bulamdırmayın bence. Siğil olabilir, uçuk olabilir bilemeyiz
Halimeege Buseali7 benimde aynı durum 2. Oğluma hamileyken oldu canım doktoruma sordum kızlık zarı felan dedi bı sıkıntı olmaz dedi hala duruyor çok can sıkıcı
Buseali7 Halimeege evet şuan onun orda olduğunu bildiğim için sinir oluyorum olabilir deri gibi çünkü
Minisi Halimeege doğumda almadılar mi? Bn alırlar diye tahmin ediyordum Bndede var, doktorda çatı muayenesinde bakacaktı erteledi sürekli 😂 merak içerisindeyim
Halimeege Minisi hayır almadılar hem dikiş hem onun acısına nasıl katlanılan kız alincak bişey olsa alırlardı herhalde
Minisi tgba715 et rengi etimle aynı renk 😂 zaten vardı eskiden vajinamda ortadan ikiye bölen bir et parçası köprüydü, evlendiğimde koptu, kızlık zarının septaları bnmki
tgba715 Minisi benimki dudakta kahverengi derime yapışık ama hafif kabarık kaygan anlamadım önceden yoktu sanki
Minisi Halimeege bnde diyorum alsalar ta içe kadar dikmek zorunda kalacaklar daha zor olur, peki sizde doğumda bir sıkıntı oldumu