aybkaslan Syda01 Bence 30 derece 800-1000 arası devir iyi sonuçta kir yok tozu pisi gitmesi içinde 30 derece kısa proğram gayet yeterli ben öyle yaptım çok yüksek dereceler zaten kıyafetlerin üzerinde de yazar önerilmiyor genelde 30-40 ☺️
Melos1 Syda01 33. Haftadayım gecen hafta yıkadım ütüledim kaldırdım, zıbın eksiğim var tamamlayıp hastane cantamı hazırlıycam artık Allahın izniyle
Syda01 aybkaslan teşekkür ederim 31+1 haftalık olduk erken degil dimi yikayip ütüleyip kaldirim diyorum
aybkaslan Syda01 bnce gayet iyi çünkü sonradan okadar ağırlaşıyosunuz ki yeriniz kalkmak istemiyosunuz zaten rahat 1 hafta sürüyo bende 29-30 haftalarda yapmıştım şuan 36 yım ne kokusu gitti ne ütüsü içiniz rahat olsun ☺️
bsrakaradayi Syda01 bende 33 oldum bugun yıkicam bence erken degil ya 🙂 yıka katla dolaba yerleştir ortalık açılsın 🙏🏽