yasemiinorhn Kızlar 26+6 hamileyim biraz önce yürüyüş yaptım ve karnıma ağrı girdi biraz sonra eve geldim eve girer girmez Bi akıntı hissettim beyaz Bi akıntı baya çoktu normal mi acaba yoksa başka bir sıkıntı olabilir mi doktora sormam gereken bir konu mu?
Sibelslck yasemiinorhn benim hamileliğimin basından beri ara ara dediğiniz gibi akıntım oluyor enfeksiyon falan yok herseye bakıldı bir problem yok neyden oldugunu bulamadık yanı anlayacagınız
Halime0638 yasemiinorhn ben hamile kaldim kalali akıntım oluyor hic bitmez dışarı çıktığımda yurudugumde daha cok oluyor mesela bilmiyorum bende sürekli olduğu icin normal geliyor