Merhabalar anneler, normalde muayenelerim için evime yakın Bi hastaneye gidiyorum fakat doğumumu Ankara şehir hastanesinde yapmak istiyorum. Ankara şehir hastanesine sadece 1 kere muayeneye gitmişti o da ilk muayenedi. Doğum için gittiğimde şehir hastanesinde sorun yaparlar mı takibi orda olmadığı için