Herkese merhaba, 9 haftalık hamileyim. Tsh değerim hamilelikte olması gerekenden yüksek (4.5) olduğu için dahiliye yönlendirdi doktorum.
Bugün dahiliyede de ilaç tedavisine başladık her ay mutlaka tsh testi yaptiracakmisim ve ilacı sürekli kullancakmisim. Bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba bebekte ya da annede farklı bir duruma sebep oluyor mu ilaçla düzeliyor mu?